Wanie Rusli: Hijrah...

Pages

12 Mar 2016

Hijrah...

Assalamu'alaikum kepada semua pembaca...

Semoga Allah SWT merahmati anda semua...

Baca pada tajuk HIJRAH tu...automatic kita teringat akan peristiwa hijrah Rasulullah SAW dari Mekah ke Madinah...
Tapi hari ni saya taknak bercakap tentang hijrah Rasulullah SAW tu...saya nak bercakap tentang hijrah kita sebagai khalifah di muka Bumi Allah SWT ni...

Sesiapa pun pasti akan atau telah berhijrah...baik dari segi fizikal mahupun rohani....same goes to me.
Siapa yang taknak berubah?
Siapa yang nak hidup pada takuk yang sama?
Siapa yang nak tengok hidup mereka tak sempurna & seindah hidup orang lain?

Sekurang-kurangnya kita berubah atau berhijrah menjadi manusia yang lebih baik dari hari semalam...
Sekurang-kurangnya kita berubah atau berhijrah menjadi manusia yang tidak lagi menyakiti manusia lain walaupun perubahan kita itu hanyalah sebesar zarah...
Biar sikit, biar lambat asalkan istiqamah...
Makin lama makin besar hasil yang kita dapat dari usaha yang sekecil cuma...

Dah masuk 30 series ni, saya rasakan sudah tiba masa untuk saya berubah...
Berubah ke arah yang lebih baik tentunya...
Berubah dalam memantapkan kehidupan demi keluarga & insan2 yang saya sayangi...

Banyak impian yang dah dirangka supaya tahun 2016 ini akan lebih bersinar dari tahun2 sebelumnya...
Banyak impian yang melibatkan my families & I...
Banyak impian yang melibatkan aset...
Banyak impian yang melibatkan my future...

InsyaAllah...dengan keyakinan dan pergantungan yang tinggi kepada Allah SWT, saya yakin impian dan doa saya akan Allah SWT bantu & izinkan untuk saya capai...

Dengan ini, saya nak umumkan bahawa saya sekarang adalah seorang Shaklee Independant Distributor (SID) dengan no pendaftaran 1225727.

Kepada warga Kuantan yang berminat nak dapatkan barangan Shaklee daripada saya, do not hesitate to contact me...InsyaAllah I'll be there for you...

Jadi kepada sesiapa yang berminat dan berniat untuk meningkatkan kesihatan diri, keluarga & insan tersayang, boleh contact saya

Your Trusted SID
Siti Nor Azwanie Rusli
Whatsapp 017-9445430


No comments:

Post a Comment

Wanie Rusli Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign