Wanie Rusli: JATUH CINTA PANDANG PERTAMA DENGAN SHAKLEE

Pages

19 Jan 2018

JATUH CINTA PANDANG PERTAMA DENGAN SHAKLEE

Saya ni memang pengguna tegar supplement Shaklee. Dari zaman bujang sampailah anak dah dua dah sekarang. 

Dulu tak berapa nak konsisten makannya. Ada je skip. But now...Alhamdulillah tak pernah buat-buat lupa nak makan.

Sebahagian supplement Shaklee

Pernah je saya makan supplement jenama lain. Yang murah dah cuba tapi macam takde kesan. Cuba yang mahal nampaklah kesannya dari yang murah tadi tapi so-so aje kesannya. Duit dah habis banyak but still nothing changed.

Last-last saya ternampak kat internet tentang Shaklee. Saya teruslah godek-godek segala info tentang Shaklee ni. Bila nampak dan baca banyak positive reviews, saya decided untuk cuba consumed Shaklee ni.

Alhamdulillah serasi.
No healing crisis.
No bad effect...hanya good effect semata.

Bila iols cuba dan iols dapat Shaklee effect yang terbaikkkkk, haruslah setia sampai bila-bila. Kan? Kenapa nak cari yang lain lagi bila kita dah rasa keberkesanannya?

Saya taknaklah cerita panjang-panjang ni. Jom baca Shaklee effect apa yang saya dapat:


  1. Jerawat dah susah nak naik kat muka.
  2. Parut jerawat kat muka so far dah pudar dari dulu. Kulit muka pun dah kurang berminyak.
  3. Dulu-dulu pantang stress & nak period, laju je jerawat jenis batu tu naik. Sekarang no more jerawat batu. Jerawat halus2 je.
  4. Tak rasa letih masa pregnantkan anak kedua berbanding anak pertama.
  5. HB masa pregnantkan Aisyah tak rendah macam masa pregnantkan Umar.
  6. Pregnantkan Aisyah - kurang kena cramp. Pregnantkan Umar - banyak kali cramp. Dah masuk trimester ke3 baru ok lepas makan OSTEMATRIX.
  7. Alhamdulillah dapat exclusively breastfeed Aisyah sampai sekarang. Aisyah pun dah nak masuk 6 bulan hujung bulan ni. Sikit lagi nak dapat DIPLOMA IN BREASTFEEDING.
Alhamdulillah so far memang puas hatilah dengan kesan yang dapat lepas amalkan Shaklee ni. Tak pernah sekalipun rasa menyesal habiskan duit beli Shaklee ni.



Apa yang saya kongsikan ini adalah pengalaman saya dengan Shaklee. Memang susah nak percaya bila kita hanya baca & dengar je. Kita kena cuba dulu barulah kita akan percaya.
.
.
.
Wanie Rusli | 017-9445430

No comments:

Post a Comment

Wanie Rusli Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign