Wanie Rusli: LAW OF ATTRACTION #1

Pages

20 Jan 2018

LAW OF ATTRACTION #1

Okay, hari ni iols nak cerita apa yang iols dapat lepas apply apa yang my super upline, Master Nur Zahirah ajarkan tempoh hari.
.
.
.
Office hour iols 8.30am sampai 5.30pm je.
Memang on time iols balik. Tak suka nak berlama-lama kat office. Lagipun bukan boleh claim OT pun.
.
Iols tak suka keluar lambat bukan apa. Nanti jalan jam kat fly-over Shahputra tu sampai ke simpang Bukit Rangin tu. Kadang-kadang jam tu sampai 15 ke 20 minit tau.
.
.
Dah 2 hari sebenarnya iols buat. Masa nak gerak dari office, iols terus buat macam yang Master Ira ajar.
.
Ios doa,
"Ya Allah, terima kasih sebab Kau dah lancarkan perjalanan aku balik dari office ke rumah. Aku nak sampai rumah pukul 6 ptg supaya aku boleh ambik Aisyah cepat dan aku nak main dengan Umar sebelum Maghrib"
.
Sambil berdoa tu, iols bayangkan yang iols tengah memandu balik ke rumah dengan lancar walaupun kereta banyak dan iols ambik Aisyah pukul 6pm macam tu.
.
.
.
Amazingly memang perjalanan balik ke rumah dari office 2 hari ni smooth je. Kereta banyak macam biasa & jalan jam macam biasa tapi iols manage ambik Aisyah dalam pukul 6.05pm macam tu. Iols dapat luang masa main dengan Umar dan iols sempat bawak Umar pusing kampung naik kereta almost 15 mins.
.
.
.



Betullah Allah itu mengikut sangkaan hambaNya.
.
Tapi ingat bila kita tak dapat apa yang kita mintak & bayangkan, janganlah terus kecewa & marah sebab Allah jua sebaik-sebaik perancang.
.
Dapat?

No comments:

Post a Comment

Wanie Rusli Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign