Wanie Rusli: TESTIMONI MEREKA YANG BERJAYA HAMIL DENGAN SET KESUBURAN SHAKLEE

Pages

29 Oct 2016

TESTIMONI MEREKA YANG BERJAYA HAMIL DENGAN SET KESUBURAN SHAKLEE

Assalamu'alaikum wbt...
Saya doakan anda semua kaya dan berjaya di dunia & akhirat.
===============================================

Okay...hari ni saya rasa nak kongsi dengan anda semua segala testimoni mereka-mereka yang dah berjaya hamil dengan Set Kesuburan Shaklee ni.

Semua wanita yang bergelar isteri menantikan moment ni

Allah SWT suruh kita berusaha jadi pengambilan Set Kesuburan Shaklee ni adalah salah satu usaha kita untuk hamil.

Bagi saya, testimoni mereka yang dah berjaya hamil asbab dengan SET KESUBURAN SHAKLEE ni perlu dikongsi dengan publics so that lagi ramai yang akan mempercayai keberkesanan Set Kesuburan Shaklee ni.

Set Kesuburan Shaklee yang lengkap untuk suami isteri

Saya dulu pun sebelum nak consumed Shaklee ni, saya study dan buat sedikit research about it. Yelah...pertama kali nak cuba produk Shaklee kan jadi kenalah tahu pasal produk tu, jenama Shaklee tu sendiri, review orang ramai tentang Shaklee...dan ternyata pencarian saya berbaloi.

At least kita dapat gambaran how the products work. 

Sebelum consumed any supplement, for me better we make a research supaya kita tak membabi buta percaya bulat-bulat apa yang orang cakap.

Bila dah faham & dah buat pertimbangan, now it's time to choose the right one. Saya pilih Shaklee sebab ianya SELAMAT, HALAL & SEMULAJADI.

Since saya pun dah rasa kesannya, kenapa tidak saya berkongsi dengan anda semua testimoni-testimoni mereka yang dah berjaya hamil dengan Set Kesuburan Shaklee ni.

1) Mereka yang mengalami masalah PERIOD TAK TERATUR & BERJAYA 
HAMIL

Testimoni 1
Testimoni 2
Testimoni 3

Testimoni 4
Testimoni 5

2) Mereka yang ada masalah PCOS & BERJAYA HAMIL

Testimoni 6
3) Mereka yang ada masalah CYST & BERJAYA HAMIL

Testimoni 7
Testimoni 8

4) Mereka yang ada masalah SENGGUGUT & BERJAYA HAMIL

Testimoni 9
Testimoni 10
5) Mereka yang pernah KEGUGURAN & BERJAYA HAMIL

Testimoni 11
6) Mereka yang mahu MENAMBAH BILANGAN ANAK kerana jarak kehamilan terdahulu terlalu lama & BERJAYA HAMIL

Testimoni 12


Alhamdulillah, asbab pengambilan SET KESUBURAN SHAKLEE secara konsisten dan doa, usaha serta tawakal kepada Allah SWT, ramai yang dah berjaya hamil dan menimang cahaya mata.

Tiada sebab untuk kita malas nak berusaha untuk cuba hamil.

Betul Allah sebaik-baik Perancang tapi itu tak bermakna kita hanya menunggu tanpa usaha.

Jika sekian lama anda dah ikhtiar dengan pelbagai cara tanpa jemu, why not anda cuba Set Kesuburan Shaklee ini.

Pemakanan supplement seperti Set Kesuburan Shaklee ni perlulah dilakukan secara konsisten dan berjemaah antara suami isteri.

Nak hamil, perlukan badan yang sihat supaya anak yang bakal dikandung InsyaAllah sihat dan jauh dari segala penyakit.

Jangan malu jangan segan untuk hubungi saya jika anda mahu mencuba Set Kesuburan Shaklee ni. Selain meningkatkan kesuburan dan peluang untuk hamil, anda juga boleh dapat effect lain juga macam cantik dan kurus. Next entri nanti saya kongsikan Kesan Sampingan Set Kesuburan Shaklee ini.

Do PM me ok...

Wanie Rusli | 017-9445430
Your Trusted Shaklee Independant Distributor

No comments:

Post a Comment

Wanie Rusli Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign