Wanie Rusli: Herbal Blend - Krim Ubat Nyamuk Terbaik!!!

Pages

13 Jul 2016

Herbal Blend - Krim Ubat Nyamuk Terbaik!!!

Assalamu'alaikum wbt...
Hai readers sekalian...mesti dah puas beraya sakan kan? Maklumlah cuti raya hampir seminggu. Suami saya pun baru start kerja semalam.

Macam mana balik kampung hari tu? Dah tentulah best. Lagi-lagi balik beraya. Syok sangat duk menyembang dengan saudara-mara sampai terlepas pandang anak-anak kecil main kat luar rumah. Berbintat-bintat badan anak sebab kena gigit dek nyamuk, agas atau serangga lain.

Bila orang bandar balik kampung, nyamuk2 ni memang suka darah orang bandar. Lain macam sikit rasanya...hahaha. Kesian kan tengok badan anak merah2 digigit nyamuk.



Cara saya? Saya sapu je krim herbal blend ni kat tempat gigitan tu. InsyaAllah.anak tak menggaru kat tempat gigitan tu. Merah pun cepat je hilang. Esoknya bintat tu dah makin kecik. Biasanya lepas sapu herbal blend ni, tak tinggal parut. Cantiklah kulit anak tu nanti.

Saya tak pernah tinggal herbal blend ni bila nak ke mana-mana. Selain bagus untuk gigitan nyamuk atau serangga, herbal blend ni bagus jugak untuk gatal-gatal dan ruam. Anak yang ada eczema pun boleh sapu krim ni. InsyaAllah dengan sapuan yang konsisten, masalah kulit anak cepat selesai.
Kita yang tua ni pun boleh guna sebagai losyen badan. Tapak kaki menggelupas atau kasar pun sesuai diguna.

Herbal blend ni tahan lama jugak. Tengok atas penggunaannya. Dalam 2 3 bulan la paling lama.

Macam saya tak boleh sangat nak pijak lantai simen atau tiles tak berlapik. Cepat je tumit pecah & tapak kaki jadi kasar. Solutionnya? Sapu je herbal blend ni setiap malam...insyaAllah cepat je licin.

Nak rasa apa yang saya dah alami? Cari saya ye...

Wanie Rusli
017-9445430
Pengedar Shaklee Kuantan

No comments:

Post a Comment

Wanie Rusli Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign