Wanie Rusli: GET CLEAN WATER PITCHER

Pages

28 Jul 2016

GET CLEAN WATER PITCHER

Assalamu'alaikum WBT semua...
================================



Siapa yang tak pernah dengar tentang GET CLEAN WATER PITCHER ni?
Meh rapat-rapat, dengar apa yang saya nak cakap pasal produk Shaklee yang hebat ni.

Okay...bahasa mudah nak faham, ini adalah WATER FILTER dari SHAKLEE yang portable and mampu milik. Water filter dari Shaklee ni insyaAllah semua mampu milik dan setanding dengan water filter yang harga ribu-ribu yang ada kat pasaran sekarang.


Simple je kan water filter ni? Comel pulak tu. Water Pitcher ni portable...senang nak angkut ke mana-mana bila travel. Dah tak perlu nak risau mana nak dapat bekalan air bersih bila pergi travel lepas ni. Takkan memanjang nak beli air mineral banyak-banyak kan?

Kat hotel, bila nak minum air, kena tadah air paip and masak guna cerek kan? Biasanya air paip kat hotel ni rasa payau je. Sekarang ni dah ada water filter yang portable, bolehlah nak tadah air paip kat hotel tu.

Sebab Kenapa Saya Pilih Water Filter dari Shaklee ni???

  • Mudah digunakan dan tak perlu dah susah2 nak pasang ke sinki.
  • Tuang je air ke dalam water pitcher ni dan tak perlu tunggu lama, air dah boleh terus diminum.
  • Kualiti air yang jernih dan rasa yang sedap sama macam penapis air yang mahal di pasaran.
  • Tak perlu susah2 cuci filter kerana setiap 303 L (80 gelen) air, hanya perlu tukar filter sahaja. Senang kerja kan? Kalau penapis lain, filternya kena basuh bila dah kekuningan. Sangat menyusahkan. Yang Shaklee ini, filternya murah dan mampu milik jadi tak perlu risau-risau dah.
  • Mudah dibawa ke mana-mana - balik kampung, jalan2, berkelah, holiday dll. Dijamin seluruh family dapat minum air bersih jadi tak perlu lagi susah2 pergi beli air mineral.
  • Yang paling penting...MAMPU MILIK!! Sekarang semua orang boleh memiliki penapis air dengan harga yang sangat mutah berbanding penapis air yg mahal yang ada di pasaran. Tak perlu lagi dah bersusah-susah masak air atau pergi kedai beli penapis mahal hanya kerana nak dapatkan air yang bersih dan selamat.
  • JIMAT DUIT...yang penting semua orang dapat manfaatnya. Takde lagi air karat di rumah, takde lagi risiko meminum plumbum berat dan segala jenis bahan pencemar yang lain.

Get Clean Water Pitcher adalah sistem penurasan air multipaten baru yang menghasilkan air yang lebih sihat. Berbanding jag air yang lain, Get Clean Water Pitcher ini menggunakan sebatang blok karbon yang padu untuk membersihkan air anda serta mengurangkan bahan2 pencemar yang sukar disingkirkan termasuklah kandungan plumbum sehingha 99%.



Get Clean Water Pitcher adalah sistem penuras jag air yang pertama menggunakan blok karbon yang boleh diisi semula. Jadi, kuranglah penggunaan botol plastik yang perlu dibuang. Ia juga berupaya menuras 303L (80 gelen) air bagi setiap turasan.

  • Menandingi jenama terkemuka yang lain


  • Disahkan dapat mengurangkan kandungan merkuri, plumbum, kadmium dan bahan2 pencemar lain disamping mengekalkan kandungan mineral air yang sihat.
  • Disahkan dapat mengurangkan klorin jadi ia dapat mengurangkan ancaman kesihatan yang disebabkan oleh bahan sampingan klorin
  • Sistem Penuras Jag Air berblok - Karbon Isian Semula yang pertama
  • Dapat menjaga kesihatan buah pinggang

Apakah kelebihan dan keistimewaan Get Clean Water Pitcher dari Shaklee ini?

  1. Hanya beberapa sen bagi seliter air
  2. Air yang lebih sihat dan rasanya enak
  3. Jag Air Bermeter Automatik pertama yang menunjukkan jumlah gelen air yang telah dituras - tidak memerlukan kuasa elektrik
  4. Ringan dan mudah dibawa
  5. Diiktiraf oleh Persatuan Kualiti Air (Water Quality Association [WQA]) yang ianya dapat mengurangkan plumbum dan banyak bendasing lain
  6. Menggunakan sistem penuras jag air dgn blok karbon isian semula yang pertama, di mana ianya dapat mengurangkan timbuna sisa dan setiap penuras diperbuat daripada arang tempurung kelapa yag tahan lasak & mesra alam sekitar

Testimoni Pengguna Get Clean Water Pitcher dari Shaklee 




Apa tunggu lagi tu???
Meh cepat dapatkan WATER PITCHER dari Shaklee ini sekarang.

"Kesihatan yang baik bermula dari air yang sihat dan berkualiti"


Wanie Rusli | 017-9445430 (Whatsapp / Telegram / SMS / Call)
Pengedar Shaklee Kuantan

No comments:

Post a Comment

Wanie Rusli Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign