Wanie Rusli: Kenapa Perlu Makan VIVIX???

Pages

16 Jul 2016

Kenapa Perlu Makan VIVIX???

Assalmu'alaikum WBT readers...

Ok...saya nak tahu berapa umur awak-awak semua? 25 tahun? Haaa...sesuai sangat dah untuk mula makan VIVIV dari SHAKLEE ni. Awak-awak semua wajib makan VIVIX jika awak-awak semua ada diabetis, darah tinggi jantung atau kanser (apa-apa penyakitlah senang cerita). Cegah penyakit ni bukan tunggu sakit baru nak cari penawar TAPI waktu sihat ni lah kita perlu berusaha mencegahnya.

KENAPA RAMAI PILIH VIVIX NI?



1) Ujian Klinikal
VIVIX adalah supplement terulung yang dah diuji berkali-kali dan mendapat banyak pengiktirafan. Berbilion dollar dilaburkan untuk kajian dan penciptaan VIVIX. Hanya Vivix Shaklee sahaja yang dibuat khas mengandungi gabungan Resveratrol dan Polyphenol dari Phytonutrient yang telah dipatentkan. Tiada jenama supplement lain yang setanding dan lebih baik dari Vivix dan mempunyai gabungan keduanya.

2) Supplement Botani Yang Hebat
Vivix dihasilkan dari 4 sumber tumbuhan yang hebat iaitu Anggur Muscadine, Lobak Ungu, Elderberi Eropah dan Polyganum Cuspidatum. Jadi tiada kesangsian lagi terhadap penggunaan sumber haiwan terhadap Vivix. Dan ianya adalah HALAL.



3) Bertindak Sehingga Ke Sel DNA
Tubuh kita terdiri daripada sel-sel yang membentuk tisu dan seterusnya membentuk organ dan otot. Semakin berusia ditambah dengan faktor luaran seperti pencemaran, sinaran UV dan pemakanan, menjadikan sel tubuh kita semakin cepat rosak dan mati. Jadi kita akan tua sebelum waktunya.
Penyakit akan mula menyerang dan fungsi organ badan kita semakin merosot dan tak mampu nak melawan penyakiy tersebut. Hanya Vivix mampu untuk membaiki, memberi tenaga, mempertahan dan meningkatkan prestasi sel manusia kerana Vivix sahaja yang boleh mencapai hingga ke tahap sel DNA.

4) Berikan Khasiat Kepada Tubuh Kita
Ramai yang sering memudaratkan tubuh badan sendiri seperti makan makanan yang memudaratkan, merokok, minum minuman tinggi gula atau bergas, tiada senaman, kurang tidur & banyak lagi. 
Malah ada yang tak sedar bahawa tubuh badan kita ni memerlukan khasiat. Tak sayangkah anda dengan tubuh badan kita? Kenapa kita terlalu berkira-kira nak berikan yang terbaik untuk badan sendiri?
Kalau kita boleh put aside gaji kita untuk makan fast food macam McD, KFC, Pizza, aiskrim dll, kenapa kita tak boleh simpan sikit untuk beli makanan terbaik untuk badan kita?
Hanya anda yang mampu menjawabnya. Saya cadangkan anda hadiahkan Vivix kepada diri sendiri dan kepada orang-orang kesayangan anda. Mereka sihat, kita gembira. Barulah berbaloi. Kan?

BONUS!




Sepanjang Julai 2016 ni, Shaklee mengadakan promosi VIVIX. Penjimatan yang berganda menanti anda.
- Beli 6 botol PERCUMA 1 botol
- Beli 2 botol, DISKAUN 5%

Kelebihan lain yang anda akan dapat:
- Keahlian seumur hidup PERCUMA (RM80.00)
- Bonus wang tunai menanti anda.

PROMOSI 1:-
- Beli 6 PERCUMA 1
- JIMAT RM475.00
- PERCUMA Keahlian Shaklee (bernilai RM80) seumur hidup
- FREE POSTAGE (Semenanjung Malaysia/ Sabah Sarawak)
- layak terima BONUS TUNAI dari Shaklee pada bulan seterusnya

PROMOSI 2:-
- Diskaun sebanyak 5% dengan pembelian 2 Botol VIVIX
- Jimat RM47.50
- PERCUMA Keahlian Shaklee (bernilai RM80) seumur hidup
- FREE POSTAGE (Semenanjung Malaysia/ Sabah Sarawak)
- layak terima BONUS TUNAI dari Shaklee pada bulan seterusnya

Jom dapatkan segera VIVIX sementara PROMO sedang berlansung. Untuk bulan JULAI 2016 sahaja tau.

Wanie Rusli | 017-9445430
Pengedar Shaklee Kuantan
Facebook: Siti Nor Azwanie Rusli
Instagram: @shakleebywanierusli


No comments:

Post a Comment

Wanie Rusli Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign